۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۰

فرماندار دامغان:

سهم دامغان از اعتبارات استانی سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال است

سهم دامغان از اعتبارات استانی سال جاری ۳۰۰ میلیارد ریال است

دامغان- فرماندار دامغان با اشاره به سهم ۳۰۰ میلیارد ریالی این شهرستان از محل اعتبارات استانی در سال ۹۹، گفت: این اعتبارات مربوط به کشاورزی، بنیاد مسکن و راهسازی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد عصر چهارشنبه در آئین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران فعال دامغان به میزبانی فرمانداری با اشاره به تخصیص ۳۰۰ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در سال ۹۹ به این شهرستان، ابراز کرد: بیشترین اعتبارات استانی سال ۹۹ مربوط به بخش‌های کشاورزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه سازی است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات بین دستگاه‌های مذکور توزیع شده‌اند، افزود: سه درصد نفت، قانون توسعه متوازن، ۲۷ درصد ارزش افزوده و طرح‌های روستایی در کنار اعتبارات خالص استانی، مجموع اعتبارات شهرستان را شامل می‌شوند که در کمیته برنامه‌ریزی بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

ساخت ۸ خانه بهداشت

فرماندار دامغان با بیان اینکه اعتبارات سال ۹۹ شامل ۹۵.۵ درصد ملی و ۴.۵ درصد از محل دیگر اعتبارات است، ابراز کرد: اعتبارات لازم برای دو بانده شدن کریدور شمال به جنوب، محور دامغان به معلمان و دامغان به دیباج تخصیص یافته است همچنین باید گفت در حال حاضر ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار و از محل اعتبارات ملی در حوزه راه‌سازی شهرستان در دست اجرا است.

مجد با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر ۲۹ خانه بهداشت روستایی در روستاهای دامغان احداث که ۲۱ خانه بهداشت روستایی افتتاح شده است، گفت: هشت خانه بهداشت روستایی در شهرستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که برای تکمیل آنها ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان صرف شده است.

وی در خاتمه با اشاره به شیوع بیماری سالک در ۲۰ روستاهای جنوب و شرق دامغان گفت: اجرای طرح لانه کوبی و مشارکت مردم در رعایت بهداشت فردی و محیطی در جلوگیری شیوع بیماری بیشترین نقش مهم و تأثیر گذار دارد.

کد خبر 4997466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha